Повернення товарів

Повернення товарів належної якості

Якщо за будь-яких причин вам не підійшов товар, Ви можете повернути його нам протягом 14 днів з моменту отримання замовлення, попередньо узгодивши це з нами.
Повернення можливе лише у випадку, якщо товар не був у користуванні, є всі бирки і упаковка.


Поверненню не підлягають:
• вироби, що були у використанні
• вироби з порушеною упаковкою, без бирок
• вироби в пошкодженому вигляді (з ознаками будь-якого механічного пошкодження. Будь ласка, оглядайте замовлення в відділення Нової пошти або в присутності кур'єра на питання пошкодження. За будь-яке пошкодження в процесі перевезення відповідає компанія-перевізник)
• нестандартні вироби, виготовлення яких ми погодили, як індивідуальне замовлення (заміна кольору матеріалу, зміна макетів, виготовлення виробів по макетах клієнтів, іменні вироби)

Для оформлення повернення:
1. Зв'яжіться з нами за допомогою контактної інформації на сторінці Контактів. Ми уточнимо  причину повернення і Ваші реквізити для оформлення повернення платежу.
2. Надішліть в термін не більше 14 днів з моменту отримання замовлення посилку назад за допомогою Нової пошти. Вартість доставки, в такому випадку, покриває Покупець.
3. Отримайте оплату на реквізити, зазначені Вами в п. 1 за вирахуванням комісії банку за переказ. Повернення платежу буде проведено протягом 3 днів з моменту отримання нами посилки назад і перевірки стану виробів. 
 

Повернення товарів неналежної якості

 
Ми турбуємось про те, щоб всі вироби, які відправляються з нашої майстерні були найвищої якості. Якщо так вийшло, що Ви отримали виріб, що не відповідне заявленій якості, будь ласка, зв'яжіться з нами, ми будемо раді залагодити це непорозуміння, безкоштовно замінити цей товар або виплатити компенсацію його вартості. 

Для оформлення повернення вироби неналежної якості:
1. Зв'яжіться з нами за допомогою контактної інформації на сторінці Контактів. Ми уточнимо, як ми зможемо краще вирішити цю ситуацію для Вас - замінити товар або повернути гроші.
2. Надішліть в термін не більше 14 днів з моменту отримання замовлення посилку назад за допомогою Нової пошти. Вартість доставки, в такому випадку, покриваємо ми. Будь ласка, збережіть упаковку виробу і його товарний вигляд. Виріб не повинен бути у використанні, інакше в такому випадку, ми приймаємо факт, що якість товару Вас влаштовувала.
3. У разі, якщо Ви виберете повну компенсацію, отримайте повернення платежу на реквізити, зазначені Вами в п. 1 з урахуванням комісії банку за переказ. Повернення платежу разом з вартістю доставки буде проведено протягом 3 днів з моменту отримання нами посилки назад і перевірки стану виробів.
4. Якщо Ви виберете заміну вироби, ми будемо раді оплатити доставку бракованого вироби до нас і нову відправку.


Приємних покупок!